Creatie

Na het opstellen van een passende contentstrategie gaan we aan de slag met het bereiden van de content.

Gestructureerd en regelmatig content  halen, maken en delen is behoorlijk tijdrovend. Daarnaast wil je ook weten wat het effect is. Wat kunnen wij je uit handen nemen?

 

  • ophalen, schrijven en produceren van content (contentcreatie)
  • vertalen van content naar de diverse kanalen
  • publiceren / posten van content en reageren op posts
  • monitoren van de effecten van content en de resultaten daarvan in beeld brengen

 

 

Halen? Dat doen we samen!

Jouw organisatie barst van de content, maar hoe krijgen we die eruit? Jouw kennis van de stakeholders, organisatie en de mensen combineren we met onze creatieve hersens en typgrage vingers. Dat resulteert in een continue stroom van spraakmakende verhalen. Daar raken wij enthousiast van! (link naar tips bij besparen van tijd bij halen van content)

 

Vertalen: de juiste mix

Contentcooking gaat om de juiste mix van ‘ingrediënten’: relevante formats die jouw doelgroep aanspreken. Denk aan: spannende nieuwtjes, ervaringsverhalen en de laatste vakontwikkelingen. We bereiden al die ingrediënten op de juiste manier en gieten ze in een voor jouw publiek ontwikkeld format. Zodat het aantrekkelijke content voorgeschoteld krijgt. Dat is smullen!

 

Content klaar? Posten maar!

Wanneer de content is vertaald voor verschillende kanalen, is het tijd om te gaan posten. Dat doen we op de afgesproken kanalen en in de afgesproken frequentie, waarbij we rekening houden met de actualiteit.

 

Monitoren: basis of uitgebreid

Met behulp van monitoren nemen we gegevens waar en verzamelen we deze informatie. Door te monitoren weten we of de content werkt of dat we het recept aan moeten passen. We bieden twee manieren van monitoren aan. Basis en uitgebreid.

Basis monitoren doen we zelf. We kijken o.a. naar het bereik, aantal likes en reacties en de mate van interactie. Als je wilt dat er een uitgebreide monitoring plaatsvindt, dan schakelen we hiervoor een gespecialiseerde partner in.

 

Resultaten

Tijdens het opstellen van een passende contentstrategie zetten we samen jouw doelen op papier. Zo kunnen we gericht te werk gaan en achteraf meten of deze doelen behaald zijn. Ben je benieuwd naar wat we voor onze opdrachtgevers gedaan hebben? Bekijk onze cases.

Merk van Prima Donna